Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrumfield, Robert D.; Moore, Bobby D.
TitelProblems with the Basic Facts May Not Be the Problem.
QuelleIn: Arithmetic Teacher, 33 (1985) 3, S.17-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAddition; Comprehension; Elementary School Mathematics; Error Patterns; Grade 4; Intermediate Grades; Mathematics Achievement; Mathematics Education; Subtraction
AbstractFourth-grade students in Title I mathematics took 40-problem tests to determine types of persistent errors made in addition and subtraction. Tests, administered to 117 students (addition) and 104 students (subtraction), were analyzed for basic fact, random, or procedural errors. Findings are reported and discussed, and recommendations for instruction are offered. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: