Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStokes, Jeffery D.
TitelEffects of Student Monitoring of Verb Inflection in Spanish.
QuelleIn: Modern Language Journal, 69 (1985) 4, S.377-84Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterError Analysis (Language); Higher Education; Morphology (Languages); Second Language Learning; Spanish; Teaching Methods; Tenses (Grammar); Testing; Verbs
AbstractDescribes a study of how the verb-form variables of tense, aspect, mode, person, number, and stem and suffix irregularities interact for lower-level students of Spanish to determine if performance can be improved by asking students to monitor an individual variable when many of such variables must be integrated in a particular exercise. (SED)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: