Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKyle, Jr., William C.; und weitere
TitelWhat Research Says: Science Through Discovery: Students Love It.
QuelleIn: Science and Children, 23 (1985) 2, S.39-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDiscovery Learning; Elementary Education; Elementary School Science; Inquiry; Process Education; Program Evaluation; Science Course Improvement Projects; Science Education; Science Instruction; Science Programs; Student Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractReports on effectiveness of an elementary school science program comparing attitudes toward science of Science Curriculum Improvement Study (SCIS) students and teachers with those of students and teachers in non-SCIS classes. Students (N=456) indicate preference for SCIS process-approach science, and SCIS teachers (N=109) spend more time teaching science. (DH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: