Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTiene, Drew
TitelJapanese Educational Television: An Intriguing Case Study.
QuelleIn: Media in Education and Development, 18 (1985) 3, S.133-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Classroom Techniques; Educational Environment; Educational Philosophy; Educational Television; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Programing (Broadcast); Sociocultural Patterns; Student Behavior; Teacher Education; Teaching Methods; Use Studies; Japan
AbstractPatterns of instructional television use in elementary and secondary school classrooms in Japan indicate heavy use in elementary schools and diminished use in secondary schools. Factors that contribute to this phenomenon are discussed, including school environment, sociocultural patterns, educational philosophy, and teacher training. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: