Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Workman, Brooke |
---|---|
Titel | The Natural: The English Teacher as Humanities Teacher. |
Quelle | In: English Journal, 74 (1985) 7, S.28-30 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Stellungnahme; Curriculum Enrichment; English Curriculum; English Instruction; Humanities Instruction; Integrated Activities; Interdisciplinary Approach; Program Content; Program Development; Secondary Education; Student Role Curriculum revision; Curriculumreform; Curriculum; Lehrplan; Reform; English langauage lessons; Englischunterricht; Geisteswissenschaftlicher Unterricht; Integrierender Unterricht; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Programmgestaltung; Programmplanung; Sekundarbereich |
Abstract | Describes four student projects carried out in one English department's humanities program in l968. (EL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |