Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAscik, Thomas R.
TitelAn Investigation of School Desegregation and Its Effects on Black Student Achievement.
QuelleIn: American Education, 20 (1984) 10, S.15-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Black Students; Elementary Secondary Education; Mathematics Achievement; Reading Achievement; School Desegregation
AbstractIn 1982, the National Institute of Education commissioned seven leading research scholars to investigate the effect of desegregation on academic achievement. They concluded that desegregation has small positive effects on Black student achievement in reading and no effects on Black achievement in mathematics. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: