Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWacker, David P.; Berg, Wendy K.
TitelTraining Adolescents with Severe Handicaps to Set Up Job Tasks Independently Using Picture Prompts.
QuelleIn: Analysis and Intervention in Developmental Disabilities, 4 (1984) 4, S.353-65Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Job Skills; Job Training; Moderate Mental Retardation; Pictorial Stimuli; Prompting; Severe Mental Retardation
AbstractThree adolescents with moderate to severe mental retardation were taught to use picture prompts to guide their performance on two vocational sequencing tasks. All students completed the training task with at least 96% accuracy with the picture prompts, and generalized their performance with equal accuracy to the untrained task. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: