Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTribe, A. J.; Fletcher, C. J.
TitelSelf-Confrontation Through Video-Playback: A Study of Lecturers' Reactions.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 9 (1984) 2, S.165-73Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Faculty Evaluation; Feedback; Higher Education; Questionnaires; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation of Teacher Performance; Videotape Recordings
AbstractA survey of faculty reactions to being videorecorded while lecturing is discussed. Material is included on teachers' anticipations prior to the taping, their reactions after the session, including comments on personal presentation, on the anxiety of the experience, and on their teaching. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: