Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTouq, M. S.; Mukattash, Lewis
TitelThe Effects of Achievement Level and Response Mode in Programmed Instruction on Foreign Language Learning.
QuelleIn: System, 12 (1984) 3, S.243-50Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCovert Response; English (Second Language); Intermode Differences; Language Proficiency; Language Tests; Programed Instruction; Second Language Instruction; Second Language Learning
AbstractDescribes a study that investigates whether programed instruction can eliminate differences between different achievement groups in the process of foreign language learning and the effect of response mode on the achievement of such learners. Both immediate and delayed retention tests were used with two response modes: overt and covert. (SED)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: