Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWacker, David P.; Berg, Wendy K.
TitelUse of Peer Instruction to Train a Complex Photocopying Task to Moderately and Severely Retarded Adolescents.
QuelleIn: Analysis and Intervention in Developmental Disabilities, 4 (1984) 3, S.219-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescents; Job Skills; Moderate Mental Retardation; Peer Teaching; Severe Mental Retardation
AbstractThree severely retarded adolescents were successfully taught a 26-step photocopying task by a moderately retarded peer within a multiple-baseline design. The peer trainer was taught to demonstrate the target task to the trainees, contingently praise correct responses, and provide correction for errors. (Author/CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: