Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inParker, Janet
TitelA Five-Step Process to Help Educators Decide How to Use Computers in Schools.
QuelleIn: NASSP Bulletin, 69 (1985) 480, S.2-8Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Computers; Curriculum Development; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Evaluation; Inservice Teacher Education; Instructional Improvement; Objectives; Staff Development
AbstractIntroducing computers into schools to improve instruction can be more effectively done if there is a procedure to follow. Presents a five-step process for development of such a procedure: (1) planning committee, (2) program goals, (3) student objectives, (4) implementation plan, and (5) program evaluation. (MD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: