Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcDonnell, John J.; und weitere
TitelComparison of Three Strategies for Teaching Generalized Grocery Purchasing to High School Students with Severe Handicaps.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps (JASH), 9 (1984) 2, S.123-33Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDaily Living Skills; Experiential Learning; Generalization; Money Management; Role Playing; Secondary Education; Severe Mental Retardation
AbstractExamination of training by classroom role-play with flashcards, classroom role-playing with slides, or classroom role playing with slides and in-vivo store training revealed a functional relationship between the combined slide and the in-vivo strategy and correct performance across a range of nontrained probe stores for four severely retarded Ss. (CL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: