Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inZorn, Jeffrey L.
TitelThe Nation Responds, but How Significantly?
QuelleIn: English Journal, 74 (1985) 1, S.61-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Community Role; Economic Climate; Educational Assessment; Educational Change; Educational Planning; Educational Trends; Elementary Secondary Education; Government Role; International Trade; Student Behavior; Student Development; Student School Relationship
AbstractReviews "A Nation at Risk: The Imperative for Educational Reform" and its companion document "The Nation Responds: Recent Efforts to Improve Education." Suggests these documents overemphasize educational reform for the purpose of helping American businesses cope with foreign competition, and that they lack enough solid recommendations on how to involve more students intellectually in the classroom. (RBW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: