Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHorlock, J. H.
TitelPost-Experience Vocational Education in Britain: The Contribution of the Universities.
QuelleIn: International Journal of Institutional Management in Higher Education, 8 (1984) 2, S.109-12Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; College Administration; Educational Finance; Experiential Learning; Foreign Countries; Higher Education; Open Universities; Vocational Education; United Kingdom
AbstractToday's economy demands a much greater commitment to adult vocational training. Both conventional British universities and the Open University serve this need, but there are areas where more needs to be done. Commitment of substantial resources is necessary and this probably cannot be achieved from fee income alone. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: