Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAwad, M. Michael; Wise, Joe L.
TitelMainstreaming Visually Handicapped Students in Mathematics Classes.
QuelleIn: Mathematics Teacher, 77 (1984) 6, S.438-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterHomework; Instructional Materials; Mainstreaming; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Resource Materials; Secondary School Mathematics; Teaching Methods; Testing; Visual Impairments; Workshops
AbstractDescribes a workshop on teaching high school geometry to the blind. Includes general suggestions for teachers with a blind student in their classes as well as suggestions related to lecture assignments, homework, and testing. Information on equipment and resource materials is also included. (JN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: