Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCarni, Ellen; French, Lucia A.
TitelThe Acquisition of Before and After Reconsidered: What Develops?
QuelleIn: Journal of Experimental Child Psychology, 37 (1984) 2, S.394-403Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Development; Comprehension; Pictorial Stimuli; Preschool Children; Preschool Education; Recall (Psychology); Story Telling
AbstractStudies three- and four-year-olds' answers to "before,""after," and "when"questions referring to pictured event sequences having invariant or arbitary real-world temporal orders. Results indicated the development of the ability to coordinate lexical knowledge with cognitive demands associated with responding to questions referring to arbitrary sequences. (Author/CI)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: