Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHorn, Elizabeth A.; Walberg, Herbert J.
TitelAchievement and Interest as Functions of Quality and Level of Instruction.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 77 (1984) 4, S.227-32Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Analysis of Variance; Course Content; Educational Research; High School Students; High Schools; Learning Motivation; Mathematics Instruction; Secondary School Mathematics; Student Interests
AbstractA National Assessment of Educational Progress study was conducted on students to assess the dependence of high school mathematics learning on the amount and level of course work as well as other productive factors. Achievement appears to depend on number and level of courses, traditional teaching methods, home environment, and ethnicity. (Author/DF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: