Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDanford, Richard; Parker, Woodrow M.
TitelA Comparison of Experiential and Didactic Group Counseling Techniques with Black Evening Students.
QuelleIn: Journal of Non-White Concerns in Personnel and Guidance, 12 (1984) 2, S.34-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Students; Black Students; Career Development; Counseling Effectiveness; Didacticism; Evening Students; Group Counseling; Higher Education; Student Development
AbstractCompared the effectiveness of didactic and experiential group counseling techniques for improving the personal and vocational development of 45 Black freshmen evening students. Results showed no positive changes in any of the treatments. Possible contributing factors are discussed. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: