Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDukes, Fred; Gaither, Gerald
TitelA Campus Cluster Program: Effects on Persistence and Academic Performance.
QuelleIn: College and University, 59 (1984) 2, S.150-66Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Persistence; Cluster Colleges; College Environment; College Freshmen; Grouping (Instructional Purposes); Higher Education; Program Evaluation; State Universities; Student Attitudes; Student Attrition
AbstractFrom the experience of the California State University, Northridge Freshman Cluster Program and other institutions' experiences, it is found that cluster students have been generally more persistent while in the cluster program, viewed the program as helpful in making and maintaining friendships, and performed at about the same level as noncluster students. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: