Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlgozzine, Bob; und weitere
TitelA Comparison of Special Education Teachers' Perspectives.
QuelleIn: Journal for Special Educators, 18 (1981) 1, S.4-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDelivery Systems; Emotional Disturbances; Learning Disabilities; Mild Mental Retardation; Questionnaires; Resource Room Programs; Special Education Teachers; Teaching Methods
AbstractResource room teachers of elementary-aged educable mentally retarded, learning disabled, and emotionally disturbed children (N=150) responded similarly to eight questions concerning educational aspects of their classrooms and agreed on such aspects of practice as time spent emphasis on teaching activities, but differed relative to service delivery details. (MC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: