Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarrison, Raymond P.; und weitere
TitelSeparate and Combined Effects of a Cognitive Map and a Symbolic Code in the Learning of a Modeled Social Skill (Job Interviewing).
QuelleIn: Journal of Counseling Psychology, 30 (1983) 4, S.499-505Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Modification; Cognitive Mapping; College Students; Employment Interviews; Higher Education; Interpersonal Competence; Modeling (Psychology); Observational Learning; Training Methods
AbstractEvaluated the incremental effects of a cognitive map and a symbolic code in undergraduate students (N=55) learning the modeled social skill of job interviewing. Results indicated that these techniques appeared to be strong in facilitating the acquisition and retention of modeled social skills. (LLL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: