Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inReigeluth, Charles M.
TitelCurrent Trends in Task Analysis: The Integration of Task Analysis and Instructional Design.
QuelleIn: Journal of Instructional Development, 6 (1983) 4, S.24-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Cognitive Processes; Evaluation Methods; Flow Charts; Instructional Design; Instructional Improvement; Literature Reviews; Microcomputers; Systems Approach; Task Analysis; Teaching Methods; Technological Advancement
AbstractDiscusses two ways in which task analysis can be integrated with instructional design--substantive integration, where the type of task analysis is determined by design type, and temporal integration, where analysis activities are interspersed with design activities. Flowcharts, examples of and procedures for instructional analysis, and references are provided. (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: