Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/ende los Santos, Alfredo G., Jr; und weitere
TitelChicano Students in Institutions of Higher Education: Access, Attrition, and Achievement.
QuelleIn: Aztlan--International Journal of Chicano Studies Research, 14 (1983) 1, S.79-110Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Access to Education; Community Colleges; Educational Research; Educational Trends; Enrollment; Higher Education; Mexican American Education; School Holding Power; Sex Differences; Student Attrition; Universities; California; Texas
AbstractPresents available but incompatible national, state, and institutional data regarding patterns and trends of enrollment/access, retention/attrition, and achievement/completion of Chicano students in community colleges and universities in Texas and California. Includes policy recommendations regarding the collection, analysis, and dissemination of data about Chicano students in higher education. (SB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: