Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTollefson, Nona; Tracy, D. B.
TitelComparison of Self-Reported Teaching Behaviors of Award-Winning and Non-Award Winning University Faculty.
QuelleIn: Perceptual and Motor Skills, 56 (1983) 1, S.39-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAwards; College Faculty; Higher Education; Professional Recognition; Questionnaires; Self Evaluation (Individuals); Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; Teaching Skills; Teaching Styles
AbstractPerceptions of five dimensions of teaching of award-winning and nonaward-winning university faculty, matched for academic rank and field, were compared. The groups' perceptions could not be differentiated via discriminant analysis. The groups could be distinguished on teaching preference. Award-winning faculty preferred instructing graduate students. (Author/RD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: