Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Rosenberg, Ruth |
---|---|
Titel | Demythicizing Grammar. |
Quelle | In: Exercise Exchange, 28 (1983) 2, S.44-46 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; English Instruction; Grammar; Higher Education; Language Usage; Structural Analysis (Linguistics); Writing Instruction; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; English langauage lessons; Englischunterricht; Grammatik; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Sprachgebrauch; Structural analysis; Strukturanalyse; Schreibunterricht; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Describes a lesson designed to lead students to explore the language structure of the language rather than merely memorize grammatical rules. (FL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |