Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Harder, Virgil E. |
---|---|
Titel | Spelling: Can Teachers Train All Students to a "Zero Defect" Level? |
Quelle | In: ABCA Bulletin, 46 (1983) 1, S.19-21 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Business Communication; Course Descriptions; Grading; Higher Education; Spelling; Student Role; Teacher Role; Technical Writing; Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Unternehmenskommunikation; Kursstrukturplan; Notengebung; Schulnote; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Schreibweise; Lehrerrolle; Technical documentation; Technische Dokumentation; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Discusses requirements in a business communication course that force students to become responsible for correct spelling. (AEA) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |