Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHall, C. G. W.; Daglish, N. D.
TitelLength and Quality: An Exploratory Study of Inter-Marker Reliability.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 7 (1982) 2, S.186-91Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEssays; Grading; Higher Education; Reliability; Student Evaluation; Writing Evaluation
AbstractAn exploratory study of the effects of essay length on scoring reliability is presented. While results fail to confirm statistically a length effect that is either overall or in individual scorers, it is suggested that such an effect may emerge in a larger sample. Further research is suggested on the effects of length and grade level on marking. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: