Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMurray, Harry G.; Newby, William G.
TitelFaculty Attitudes toward Evaluation of Teaching at the University of Western Ontario.
QuelleIn: Assessment and Evaluation in Higher Education, 7 (1982) 2, S.144-51Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Students; Evaluation Methods; Faculty Evaluation; Foreign Countries; Graduate Students; Higher Education; Peer Evaluation; Student Evaluation of Teacher Performance; Teacher Attitudes; Teacher Improvement; Universities
AbstractA survey of faculty attitudes shows that, although the existing evaluation system--including peer, graduate student, and undergraduate student assessments--is perceived as narrow in focus, ineffective in improving teaching, and inflexible, faculty are optimistic that a satisfactory system is possible. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: