Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAudrain, Calvert W.
TitelFaculty Response to Renovation: From Rejection, through Acceptance, to Enthusiasm.
QuelleIn: Planning for Higher Education, 10 (1982) 4, S.20-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitude Change; Case Studies; College Buildings; College Faculty; Departments; Design Requirements; Educational Facilities Improvement; Facility Requirements; Financial Support; Higher Education; Music Education; Negative Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractWhen the University of Chicago Music Department moved into a renovated building, faculty attitudes changed from initial rejection to enthusiasm. Department members' needs and expectations, the program and budget, design and construction, and the project results are outlined and illustrated. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: