Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHare, Victoria Chou
TitelBeginning Reading Theory and Comprehension Questions in Teachers' Manuals.
QuelleIn: Reading Teacher, 35 (1982) 8, S.918-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBasal Reading; Content Analysis; Educational Theories; Primary Education; Questioning Techniques; Reading Comprehension; Reading Research; Teaching Guides
AbstractA comparison of comprehension questions in teachers' manuals for two meaning-based basal series with two decoding-based linguistic/phonic series found that individual series types maintained their philosophical integrity in their approaches to questions. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: