Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPinsky, Sheldon
TitelPro-Active Counseling of Black Students: Implications for Minority Student Development.
QuelleIn: College Student Journal, 15 (1981) 3, S.267-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Black Students; Counseling Techniques; Counselor Client Relationship; Counselor Role; Counselor Training; Educational Trends; Guidelines; Higher Education; School Counselors; State of the Art Reviews; Student Development; Student Personnel Services
AbstractDiscusses elements of change exemplified by trends in Black student enrollment and counseling and the resultant implications for counselor training. Suggests it is only by means of increased sensitization, achieved through additional training and life experience, that student personnel staff can provide effective pro-active counseling for minority students. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: