Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Vincent, Peter |
---|---|
Titel | A Fraction Diagram Investigation. |
Quelle | In: Mathematics in School, 10 (1981) 2, S.6-7 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Discovery Learning; Elementary Secondary Education; Fractions; Geometric Concepts; Graphs; Instructional Materials; Mathematical Concepts; Mathematics Education; Mathematics Instruction; Rational Numbers; Student Motivation Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Entdeckendes Lernen; Bruchrechnung; Elementare Geometrie; Grafische Darstellung; Lehrmaterial; Lehrmittel; Unterrichtsmedien; Mathematische Bildung; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Schulische Motivation |
Abstract | Student exploration at a secondary school level of fraction relationships using special graphs is described. (MP) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |