Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcLaughlin, T. F.; und weitere
TitelAchievement Outcomes in a Replication Site of the Northern Cheyenne Behavior Analysis Follow Through Project.
QuelleIn: Reading Improvement, 18 (1981) 2, S.168-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; American Indians; Arithmetic; Educational Research; Grade 1; Kindergarten; Primary Education; Program Evaluation; Reading Achievement; Reading Instruction; Reading Programs; Spelling
AbstractPresents achievement scores of students in a replication school of the Northern Cheyenne Behavior Analysis Model of Follow Through. Reveals grade level or above achievement for kindergarten children in all subject matter areas tested and similar findings for first grade students, who scored below grade level only in spelling. (FL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: