Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGroebel, Lillian
TitelReading: The Students' Approach as Compared to Their Teachers' Recommended Approach.
QuelleIn: English Language Teaching Journal, 35 (1981) 3, S.282-87Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEnglish (Second Language); Reading Skills; Second Language Learning; Student Attitudes; Teacher Attitudes
AbstractDescribes and gives results of sample questionnaire used to determine priorities in reading techniques of both students and teachers when confronted with reading material in a second language. What students report as their reading activities and what teachers believe they should be are not the same. (Author/BK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: