Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Garrison, Bruce |
---|---|
Titel | Post-Internship Seminar Can Solve Academic Credit, Grading Problems of Internship Programs. |
Quelle | In: Journalism Educator, 36 (1981) 1, S.14-17 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; College Credits; Grades (Scholastic); Grading; Higher Education; Internship Programs; Journalism Education; Seminars Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; College; Colleges; Achievement; Performance; Anrechnung; Hochschule; Fachhochschule; Leistung; Notenspiegel; Notengebung; Schulnote; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Berufspraktische Ausbildung; Seminar |
Abstract | Addresses questions about academic credit and grading procedures for journalism internship programs. Provides information on how one school has dealt with the issue. (RL) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |