Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFriedman, Philip; Friedman, Karen A.
TitelAccounting for Individual Differences When Comparing the Effectiveness of Remedial Language Teaching Methods.
QuelleIn: Applied Psycholinguistics, 1 (1980) 2, S.151-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAptitude Tests; Language Acquisition; Language Research; Preschool Children; Remedial Programs; Syntax; Teaching Methods; Young Children
AbstractCompares two language intervention methods on effectiveness at improving syntactic structures of language-delayed preschool children. The interactive approach optimized syntax improvement for children with high pretraining scores, whereas the programed approach resulted in superior syntax performance for low-scoring children. (Author/BK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: