Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPoppenhagen, Brent W.; Byxbee, William E.
TitelExperiential Education at the Graduate Level: A Perspective on Faculty Role and Development.
QuelleIn: Alternative Higher Education: The Journal of Nontraditional Studies, 5 (1980) 2, S.135-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Development; College Credits; College Faculty; Experiential Learning; External Degree Programs; Faculty Development; Graduate Study; Higher Education; Intellectual Development; Nontraditional Education; Role Perception; Student Evaluation; Teacher Role
AbstractThe issues surrounding faculty role and faculty development are addressed in the context of a nontraditional graduate program that maximizes opportunities for the use of experiential learning. Sponsored experiential learning provides one context through which adult developmental and intellectual goals may be simultaneously recognized and pursued. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: