Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBryant, C. Douglas
TitelCareer Progression Patterns of Agricultural Education Majors at North Carolina State University.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 21 (1980) 3, S.24-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Employment Patterns; Graduate Surveys; Outcomes of Education; State Surveys; Teacher Education; Teacher Employment; Teacher Persistence; Vocational Education Teachers; Vocational Followup
AbstractA study of the career progression patterns of agricultural education majors at North Carolina State University revealed that 94 of the 338 graduates are teaching vocational agriculture. This number represents roughly one-fourth of the vocational agriculture teachers in North Carolina. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: