Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLublin, Jacqueline R.
TitelStudent Self-Assessment--A Case Study.
QuelleIn: Assessment in Higher Education, 5 (1980) 3, S.264-72Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCase Studies; College Students; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Grades (Scholastic); Grading; Postsecondary Education; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation; Australia
AbstractThe importance of assisting students to be realistic judges of their own performance is discussed. Implications of self-assessment are examined, based on a study of the self-appraisal abilities of 23 engineering students, the majority or whom were found to be competent. Less assessment for marks and more for diagnostic feedback is advocated. (LC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: