Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enForgue, Raymond E.; Garman, E. Thomas
TitelWhat Do Prospective Teachers Know About the Economic Role of Consumers in Society? Not Enough!
QuelleIn: College Student Journal, 14 (1980) 3, S.296-301Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterConsumer Economics; Consumer Education; Economic Factors; Education Majors; Higher Education; Outcomes of Education; Secondary School Curriculum; Sex Differences; Teacher Education; Teacher Improvement
AbstractOn questions related to the role of consumers in society, prospective teachers scored only 64 percent correct. Those majoring in science scored highest. Males scored significantly higher than females. Having taken college consumer education courses had little effect on scores. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: