Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrandall, Kathleen, Eilers; Albertini, John A.
TitelAn Investigation of Variables of Instruction and Their Relation to Rate of English Language Learning.
QuelleIn: American Annals of the Deaf, 125 (1980) 3, S.427-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCommunication Skills; Deafness; Educational Research; English Instruction; Postsecondary Education; Reading Comprehension; Skill Development; Teacher Characteristics; Teaching Methods; Written Language
AbstractAn investigation of the effect of nine instructional variables on rate of English language learning among 264 new students at National Technical Institute for the Deaf showed that the variables concerning teaching intensity and presentation design used by teachers for delivering English language lessons have a significant effect on rate of written language skill development. (Author/PHR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: