Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllington, Richard L.; McGill-Franzen, Anne
TitelWord Identification Errors in Isolation and in Context: Apples vs. Oranges.
QuelleIn: Reading Teacher, 33 (1980) 7, S.795-800Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Connected Discourse; Context Clues; Elementary Education; Error Analysis (Language); Grade 4; High Achievement; Low Achievement; Predictor Variables; Reading Diagnosis; Reading Research; Testing Problems; Word Recognition
AbstractReports on a study in which 12 good and 12 poor fourth-grade readers read selections in their original format and with the words in random order; concludes that the results indicate that word identification errors elicited on tests in isolation do not constitute a solid basis for predicting errors in connected text. (ET)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: