Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMain, Keith
TitelThe Power-Load-Margin Formula of Howard Y. McClusky as the Basis for a Model of Teaching.
QuelleIn: Adult Education, 30 (1979) 1, S.19-33Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Learning; Adults; Educational Needs; Educational Theories; Learning Theories; Models; Teaching Conditions; Teaching Methods
AbstractExamines the writings of Howard McClusky and his power-load-margin (PLM) formula as the nucleus for a teaching-learning model that fosters mutual respect, shared responsibility, and a spirit of mutual inquiry in small groups or individualized learning experiences. Four phases which form the syntax of the PLM model are presented. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: