Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLeach, James A.
TitelA Comparative Study between CETA, Special Needs, and Office Occupations Students on Attainment of Occupational Survival Skills and Career Attitude Maturity.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 16 (1979) 3, S.21-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCareer Awareness; Comparative Analysis; High School Students; Individual Development; Job Skills; Office Occupations Education; Special Education; Student Attitudes
AbstractA comparative study of Comprehensive Employment and Training Act (CETA) students, special needs students, and office occupations students on attainment of occupational survival skills and career attitudes maturity found that CETA students have attained a greater level of occupational survival skills than both cooperative office occupations and special needs students. (LRA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: