Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAstolfi, Douglas M.
Titel...The More They Remain the Same: A Perspective on Humanities Continuing Education.
QuelleIn: Continuum, 43 (1979) 4, S.9-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; Adult Educators; College Faculty; Cooperative Planning; Educational Programs; Extension Education; Federal Aid; Humanities; Instruction; Postsecondary Education; Program Development
AbstractSummarizes the development of the Arts and Humanities Division of the National University Extension Association, describing past difficulties between continuing education specialists and academic humanists in humanities programing and the recent workshops, funded by the National Endowment for the Humanities, to promote primarily credit-oriented humanities continuing education. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: