Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAlbani, A.; Sewell, P. M.
TitelMotivation for Learning French at Secondary and Tertiary Levels.
QuelleIn: Audio-Visual Language Journal, 17 (1979) 3, S.149-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCareer Planning; College Curriculum; French; Goal Orientation; Higher Education; Interests; Language Instruction; Languages for Special Purposes; Learning Motivation; Postsecondary Education; Questionnaires; Second Language Learning; United Kingdom (Great Britain)
AbstractDisplays and analyzes a research questionnaire investigating the many contexts and situations in which French is being taught in order to determine present day motivation of British students studying French. Comments on the relationship between studying French and career structures in higher education. (PMJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: