Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Cameron, Glen T. |
---|---|
Titel | A Context for Persuasive Letter Writing. |
Quelle | In: Exercise Exchange, 24 (1979) 1, S.35-36 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Higher Education; Letters (Correspondence); Persuasive Discourse; Relevance (Education); Teaching Methods; Writing (Composition); Writing Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Brief; Persuasion; Persuasive Kommunikation; Relevance; Relevanz; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Schreibübung; Writing skill; Schreibfertigkeit |
Abstract | Suggests a method for teaching the writing of persuasive letters in a context that seems relevant and significant to students. (TJ) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |