Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | McCutcheon, W. W. |
---|---|
Titel | Participatory Governance in Teacher Education. |
Quelle | In: Education Canada, 19 (1979) 2, S.8-15 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0013-1253 |
Schlagwörter | Advisory Committees; Educational Administration; Governance; Group Structure; Higher Education; National Surveys; Participation; Professional Associations; Schools of Education; State of the Art Reviews; Teacher Education; Canada Beratungsstelle; Bildungsverwaltung; Schuladministration; Schulverwaltung; Education; Educational policy; Financing; Steuerung; Bildung; Erziehung; Bildungspolitik; Finanzierung; Gruppenstruktur; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Teilnahme; Erziehungswissenschaftliche Fakultät; Entwicklungsstand; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Kanada |
Abstract | The author examines the nature of teacher education advisory bodies in Canada. (Editor) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |