Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inErber, Norman P.
TitelSpeech Perception by Profoundly Hearing-Impaired Children.
QuelleIn: Journal of Speech and Hearing Disorders, 44 (1979) 3, S.255-70Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAudiology; Auditory Evaluation; Auditory Perception; Cues; Definitions; Hearing Impairments; Literature Reviews; Speech
AbstractExamples of pattern cues that are available to profoundly hearing-impaired children are presented through an optical analog, and the usefulness of these cues is shown with regard to vowel and consonant identification, word stress-pattern perception, and distinction among sentences that differ in number of syllables, pattern, intensity, or rate. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: