Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSussman, Jeffrey
TitelThe Adult Learner and Performance in Introductory Economics, a Personalized System of Instruction.
QuelleIn: Alternative Higher Education: The Journal of Nontraditional Studies, 3 (1979) 4, S.222-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adult Students; College Instruction; Economics Education; Grade Prediction; Higher Education; Individualized Instruction; Multiple Regression Analysis; Nontraditional Education; Performance Factors; Program Effectiveness
AbstractA study to determine the effectiveness of the personalized system of instruction format used in the introductory economics course at Empire State College is reported. Also addressed are the ability of adult students in the personalized system to learn as much as students in conventional settings, and the explaining and predicting of adult performance. (Author/JMD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: